Když Černovousův přítel Calico Jack navštíví Pomstu, Stede se cítí nadbytečný. Oluwande si zoufá nad Jimovou nepřítomností a přenechává svou kajutu Frenchiemu a Wee Jackovi, kteří se tam rádi ubytují. Jim hledá informace.