Bývalý šlechtic a nyní pirátský kapitán Stede Bonnet, který zasvětil život honbě za dobrodružstvím, musí vynaložit extrémní úsilí, aby zkrotil vzpurnou a nesourodou posádku své lodi Pomsta.