Po starém
Tiffani má na návštěvě Ashley Williamsovou a Matthewa Lillarda. Připraví vlastní variaci klasického pokrmu, dušenou roštěnku maminha, čerstvý hrášek s parmazánem a medem a mrkvičku se sezamem.