Ta holka ale umí grilovat
Tiffani pozve na návštěvu Jonathana Silvermana a Jennifer Finniganovou. Připraví lehká jídla, mezi nimiž nechybí grilovaný pstruh s citronem a bylinkami či studená polévka gazpacho.