Babi a děda
Za Thony přijíždějí do Las Vegas příbuzní (Fionin milující, ale panovačný otec a zdrženlivá matka). Thony pomáhá Armanovi a seznamuje se s Robertem Kamdarem, Nadiným okouzlujícím bývalým milencem.