Samantha riskuje vše, aby Polinu ochránila. Sato je nucen spojit příjemné s užitečným. Katagiri vymyslí plán, jak Tozawu jednou provždy zlikvidovat, a Jake je mafiánovými muži přitlačen ke zdi.