Jakeova vytrvalost se mu vyplatí, když získá exkluzivní příběh od detektiva Katagiriho - bohužel však také přitáhne nežádoucí pozornost. Samantha si dobře rozumí s novým klientem a Sato musí volit mezi slovy a pěstmi.