Tiger je dvoudílný dokument, který podrobně zkoumá vzestup, pád a neuvěřitelný návrat světové ikony Tigera Woodse. Obsahuje dosud nevídané záběry a exkluzivní rozhovory s lidmi, kteří ho znají nejlépe.