Antek je student čtvrtého ročníku prestižní školy, kde se díky své agresivitě a stále se zhoršujícímu prospěchu zařadil mezi problémové děti. Jeho rodiče se rozhodli nechat rozvést a to se stalo důvodem k absolvování rodinné terapie.