Gorilí exces
Penny vyhodí z natáčení filmu, což ji přinutí vážně se zaobírat budoucností. Rajesh potká svou přítelkyni Emily na rande s jiným mužem. Howard a Bernadette se starají o paní Wolowitzovou, která má zlomenou nohu, a je to tvrdá dřina...