Axiom karetního triku
Howard všem předvede svůj nový karetní trik. Sheldon ho přijímá poněkud chladně. Když mu ale nedokáže přijít na kloub, natož ho zopakovat, začíná být až posedlý. Leonard má jiné starosti – jeho nové přítelkyni se vůbec nelíbí, že se stále stýká s Penny...