Záhada s paní Vartabedianovou
Leonard si uvědomí, že Stephanie na to jde v jejich vztahu příliš rychle, dokonce se k němu už prakticky nastěhovala. Jelikož si neví rady, co by měl udělat, nechá si poradit od odborníka na vztahy – Penny...