Resumé vánočních svátků
Kamarádi si vyprávějí, jak strávili vánoční svátky. Amy se Sheldonem byli v Texasu za Sheldonovou matkou, Penny s Leonardem se hádali kvůli vánočnímu stromku a Bernadette s Howardem řešili, jak utišit stále řvoucí mimino...