Kostel v troskách
Frank se zoufale snaží najít pohřešovanou ženu, která má informace o Casperovi, a setkává se s mexickými drogovými dealery. Ani se infiltruje do exkluzivní skupiny a Ray s Paulem ji bedlivě sledují.