Rovné linie, otevřené prostory
Muž, který žil v provizorních podmínkách poté, co mu tornádo zničilo dům, by rád našel pěkný domov s otevřeným prostorem. Ben a Erin jeho novému bydlení dopřejí kompletní proměnu.