Díky za vzpomínky
Když jejich dcery opustí hnízdo, musí se pár rozhodnout mezi rekonstrukcí svého domu, nebo stěhováním do nového. Ben a Erin se snaží zachránit pohostinnou pověst rodiny Laurelů.