Jižní Súdán
V jižním Súdánu byly tisíce lidí zabity, uneseny nebo odsunuty armádou Josepha Konyho (LRA). Francouzská fotoreportérka Véronique de Viguerie tam pravidelně cestuje s cílem zdokumentovat Arrow Boys – neplacenou skupinu zemědělců.