Libye
Michael Christopher Brown vycestoval do Libye během konfliktů, které svrhly 40letou vládu Muammara Gaddafiho, celkem pětkrát. Nyní je revoluce u konce, jenže situace v Libii je ještě složitější – regionální napětí roste a boje pokračují.