Nacho sejr
Táta Steva Pizzy přijede na návštěvu a okamžitě začne všem lézt na nervy svými nekonečnými šprýmy. Steve Pizza se musí táty zbavit a dokázat si, že zvládne vystoupit ze stínu svého otce.