Strejda Děda v kině
Pan Gus se vydává do kina, aby zhlédl dokument o varanech, leč je následován i Strejdou Dědou a Stevem Pizzou, kteří by raději viděli akčňák s honičami. V kině způsobí slušné pozdvižení.