Viktorovy informace jsou užitečné, ale německá policie a CIA musí zasáhnout, když se objeví další cíl. V nastalém chaosu se Victor a Frank snaží útočníky zneškodnit a podniknout poslední pokus o Victorův útěk do Ameriky.