Viktor, který je ukrytý v bezpečném domě, nervózně čeká na Franka, protože zpráva o diplomatově zmizení se rychle šíří. Frank se mezitím snaží donutit CIA, aby se k záležitosti postavila čelem - ale jeho strategie může být kontraproduktivní.