Země nikoho
Philby napíše Elliottovi dopis a navrhne mu, aby se sešli a zakopali válečnou sekeru. Elliott odjíždí na Vánoce do Berlína, aby se setkal s Philbym, ale s koncem jejich přátelství začíná nové, lepší, s Lily.