Bum bum ratata
Britský zpravodajský důstojník Nicholas Elliott čelí podezření, že napomáhal zrádci Kimovi Philbymu přeběhnout do Ruska. Philby dorazí do Ruska a místo toho, aby se mu dostalo náležitého přivítání, je vyslýchán nedůvěřivým důstojníkem KGB Sergejem.