Poslední muž
León se dozví, že Matíasovi vyhrožují lidé, kterým dluží peníze. Moro zdržuje Andyho v kanceláři a situace nabere neblahý spád. Nastává čas závěrečné bitvy a Rafaela s Leónem se vášnivě líbají.