Jako moucha v pavučině
León se setkává s Elchem, který mu pomáhá s rýmy. Andy má jít na pracovní pohovor, ale je nervózní z toho, jak bude působit. Rafaela se dozví, že ji León přihlásil do soutěže, a ostře mu to vyčte.