Břemeno
Když se Franklinovy plány zvrtnou, zavládne chaos a on se obrátí s prosbou o pomoc na svou dávnou lásku. Leon bojuje bez Franklina. Cissy se aktivněji zapojuje do Franklinova podnikání. Gustavův svět se otřese v základech.