Návrat do hry
Násilí v South Central se stupňuje a Franklin se pokouší zastavit válku gangů. Gustavo a Teddy řeší problémy s informátory. Místní reportérka Irene Abeová se snaží pochopit, co se děje v její čtvrti. Leon si vytyčuje novou cestu.