Franklin realizuje svůj nový obchodní plán a vydává se s Avi na služební cestu. Teddy a Julie usilovně pracují na navázání nových spojenectví na Kostarice. Gustavo má problém naučit se spolupracovat se svým novým mexickým partnerem.