Franklin čelí rostoucím problémům na ulici a mění svůj obchodní model. Jiní vyšetřují vraždu spojenou s Franklinovou rodinou. Teddy využije Gustava k jednání v Mexiku a po návratu domů má nečekanou návštěvu.