Franklinovo podnikání se rozjede na plný plyn, což mezi jeho nezkušeným personálem způsobí rozkol. Teddy nasadí všechny páky, aby ochránil Alejandra. Během návštěvy svého umírajícího otce si Lucia něco uvědomí.