Franklin se obrátí na Jeromea s prosbou o radu, což vede k nečekanému setkání. Teddy uvažuje o tom, že své rodině zajistí jinou budoucnost. Gustavo a Lucia získají obchodní partnery z Gustavovy minulosti.