Sámo
Draha osnuje plán, jak kagana porazit, ale neví, zda má dost sil. Zvlášť když má ona a její pevnost bojovat nejen s Avary, ale také s Čaradem a Sokolovovou minulostí. Závěrečný střet je nevyhnutelný a bohové se tváří, že dvakrát milosrdní nebudou.