Bitva
Bohdan se rozhodne ochránit Velký stůl před Avary tradičním způsobem - přesídlením. Vlad se snaží podnítit lid k boji za svou zemi. Podaří se mu přesvědčit obyvatele Stolu, aby se postavili početnějšímu a zkušenějšímu protivníkovi?