PiperNet se těší nečekaně rychlému úspěchu, což Monice začne připadat podezřelé. Tým je nucen závodit s časem, neboť je v sázce celá jejich budoucnost. Richard si uvědomí, že má více nepřátel než přátel, a učiní překvapivý krok.