Richard se rozhodne pomoci Laurie, která se dostala do potíží, ale absence jeho emoční kázně by se Pied Piperu mohla vymstít. Gavin se pokouší uzavřít dohodu s neoblomným partnerem během cesty do zahraničí. Dinesh si užívá nečekaného vítězství.