Porsche 944 Turbo - část 2
Ed dokončil opravné práce na autě Porsche 944 Turbo z roku 1987. Potom se spolu s Mikem vydají na Silverstone, kde pro ně chtějí najít kupce. Podaří se jim na prodeji vydělat?