Triumph Spitfire - část 1
Mike se s pomocí Edda Chiny pokusí restaurovat klasické auto Triumph Spitfire s celkovými náklady méně než 5 000 liber. Vejít se do tohoto rozpočtu opravdu nebude snadné.