Alfa Romeo Spider Veloce 2000 - část 1
Mike Brewer nechá nedávno zakoupenou Alfu Romeo Spider Veloce 2000 z roku 1972 ve schopných rukou Edda Chiny. Vydělá Mike na své počáteční investici ve výši 2200 liber?