Porsche 911 - část 2
Mike za Porsche Targa z r. 1976 zaplatil 5 000 GBP a už se nemůže dočkat, až mu je Edd předá s upravenou převodovkou a čerstvě nalakované načerno, aby zjistil, kolik za ně utrží.