Jediný důvod
Michael a Isobel se snaží Maxovi zachránit život a Jones jim poskytne informace. Ve snaze zabránit vraždě se Maria uchýlí k drastickým opatřením. A aby mohla Liz pokročit ve vědeckém výzkumu, musí čelit své minulosti.