Všechno, co chci
Isobel pomáhá Kylovi zachránit život. Jones od Michaela něco potřebuje. Liz a Heath se snaží zastavit Jonese. Všichni spolupracují, aby se pokusili porazit diktátora, ale podaří se jim všem přežít?