Pápá
Tony čelí nové hrozbě, když se Jackieho bratr Richie April dostane z vězení a snaží se natlačit do jeho akce. Carmela a Tony se zoufale snaží potrestat dceru Meadow, když ji přistihnou v průběhu večírku v Liviině domě.