Blbec cestující v čase způsobí v historii spoušť. Lion-O, vůdce ThunderCats, trpí jako pozemské zvířátko. Velký červený pes Clifford se dostane do velkých červených problémů. Evel Knievel ohromí svůj domov důchodců.