Francouzské impérium LVMH Bernarda Arnaulta se snaží získat kontrolu nad italskou návrhářskou skupinou Gucci. Tom Ford a Domenico De Sole se v 90. letech 20. století zasloužili o velkolepé oživení značky Gucci. Nyní bojují za svou nezávislost.