Papír a lepidlo
Od prvních nelegálních graffiti videí z noční Paříže až po monumentální portrét na zdi na americko-mexické hranici. V tomto dokumentu hovoří umělec JR o své práci a o tom, jak může umění založené na spolupráci povznést komunity a podpořit sebevyjádření...