Attila
Dokumentární film mapuje celoživotní cestu sportovce a novodobé hvězdy Slovenska Attily Végha a ukazuje, jak se Attila připravoval na Zápas století.
Tento dokumentární film mapuje celoživotní cestu sportovce a novodobé hvězdy Slovenska Attily Végha a ukazuje, jak se Attila připravoval na Zápas století, v němž jako první na světě knokautoval neporazitelného Karlose "Terminátora" Vémolu.