René
Hlavní postavou dokumentu Heleny Třeštíkové je nenapravitelný kriminálník a osobitý spisovatel René Plášil.
Hlavní postavou dokumentu Heleny Třeštíkové je nenapravitelný kriminálník a osobitý spisovatel René Plášil. Se syrovou autentičností režisérka 20 let zaznamenává smutný osud Reného na jeho pouti mezi vězeními a krátkými pobyty na svobodě.