Imogen a Tabby pátrají po záhadě kolem Angely Watersové a Faran se vyrovnává s traumaty z minulosti. Po Shawnově zásahu Noa zpochybňuje svůj vztah s matkou a Mouse během jejich prvního rande spatří známou tvář.