V roce 1999 je skupina kamarádek otřesena náhlou smrtí jedné z nich. O dvaadvacet let později změní život šestnáctileté Imogen Adamsové podezřelá smrt její matky a hádka s bývalou nejlepší kamarádkou Karen.